محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

محمد‌ مهدی

معرفی خودم

1392/3/1 16:53
نویسنده : مامان و بابا
162 بازدید
اشتراک گذاری

سلام....

 

من محمد مهدی هستم.....این وبلاگو برای ارتباط با همه کسانی که دوسشون دارم و اونا هم دوستم دارن ساختمقلب...من هنوز به دنیا نیوومدماوه...

 

گاهی وقتا مامانیم برام مینویسهماچ.....گاهی هم باباییماچ.....خیلی خوشحالم دارم به دنیا میام.....هورالبخند

 

ممنون میشم کاربرای عزیز دعام کنن.......به دنیا اومدم جبران (دعاشون) میکنم...

                              

                                             فعلا این بود مطلب اولم.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بانوی جوان
1 خرداد 92 16:57
سلام محمد مهدی جون ان شاالله زود زود به دنیا بیای و دل همه رو روشن کنی. من برات خیلی دعا می‌کنم. به شرطی که به دنیا اومدی برامون دعا کنی. باشه؟ شوخی کردم.
مامان سید عرشیا
5 خرداد 92 0:38
سلام . من هم یک نی نی ناز دارم که اسمش عرشیاست . اگر دوست داشتی به من هم سر بزن. انشاله کوچولوت به سلامتی دنیا بیاد
نی نی فتوگرافی
12 خرداد 92 15:27
سلام. برای عکاسی بارداری و نوزاد به وبلاگ ما هم سر بزنید. niniphotography.niniweblog.com
سجاد
26 مهر 92 18:56
شما هم دعوتین ... بفرمایین داخل